Dansac, gjeldende uttalelse relatert til COVID-19 Pandemien

• 09/04/2020
  • Corporate

Kjære verdsatte kunder og samarbeidspartnere, vi er her for deg.

Den daglige situasjonen og behovene knyttet til spredning av COVID-19 fortsetter å utvikle seg og gir unike og individuelle utfordringer for oss alle. Vi deler dine mange bekymringer, og vi er fast bestemt på å være her for deg og tilgjengelig for å hjelpe deg med produktspørsmål og behov.

Dette er fakta som vi vet er viktige for deg å høre fra oss:

•  På dette tidspunktet er vi i full drift, og vi forventer ikke at pandemien vil ha noen innvirkning på vår evne til å levere våre stomiprodukter til nåværende kunder eller andre i nød.
  •  Våre kundeserviceteam er i stand til å jobbe hjemmefra, slik at de er ivaretatt mens de fortsetter å være tilgjengelige for å svare på produktspørsmål og behov.
  •  Produksjonsanleggene våre som ligger i Danmark, India, Irland, Litauen og USA fortsetter å arbeide effektivt for å imøtekomme de pågående forsyningsbehovene. Vi har iverksatt anbefalingene fra amerikanske og europeiske sentre for sykdomskontroll og forebygging og lokale myndigheters retningslinjer for å bidra til å ivareta våre kollegaer på trygg måte mens de fortsetter å jobbe i våre anlegg.

“Vår virksomhetsoppgave, fokusert på å tjene andre, er desto mer kritisk i krisetider," sa V. George Maliekel, Hollister Incorporated President and CEO. “Våre prioriteringer under denne globale pandemien er todelt; For det første å ta vare på oss selv, våre kjære og hverandre, så vi deretter kan vi ta vare på kundene våre som er avhengige av oss hver dag.”

Vi fortsetter å overvåke COVID-19-situasjonen nøye og vil dele nye utviklinger etter behov.

Hvis du har spørsmål eller bekymringer, kan du kontakte det lokale kundeserviceteamet på +47 66 77 66 50 eller sende e-post til Kundeservice.Norge@hollister.com eller corporate.communications@hollister.com.