Dansac Ostomy, Vi er her for deg i COVID-19 Pandemien

• 20/03/2020
  • Corporate

Vi vet at alle står overfor en vanskelig tid med spredning av COVID-19, og vi deler dine mange bekymringer rundt denne situasjonen. Vi vil forsikre deg om at vi vil fortsette å være her for deg, og vi vet at dette er fakta som er viktig for deg å høre:

Produktforsyning:
På dette tidspunktet forventer vi ikke noen innvirkning på vår evne til å tilby en kontinuerlig tilførsel av stomiprodukter.

Kundesupport:
Vårt kundeserviceteam er fortsatt tilgjengelige for å hjelpe deg med produktspørsmål og behov.

Fra de første dagene har selskapet vårt hatt menneskene i sentrum for alt vi gjør. Vi fortsetter å ære vår grunnleggerarv ved å oppfylle vår misjon, for å gjøre livet mer givende og verdig for menneskene som bruker våre produkter og tjenester. Aldri har dette oppdraget vært viktigere enn det er i dag.

"Vi tar raske og avgjørende tiltak for å sikre at vi fortsetter å svare raskt under denne globale pandemien," sa V. George Maliekel, President og CEO i Dansac Ostomy. "Vi fortsetter å fokusere på å betjene våre kunder, beskytte helse og sikkerhet for våre kollegaer og hjelpe til med å beskytte lokalsamfunnene der vi bor og jobber."

Vi fortsetter å overvåke COVID-19-situasjonen, og vi vil dele nye utviklinger etter behov.

Dansac and Hollister Norge
Olav Brunborgs vei 4, 4 etg.
N-1377 Billingstad, Norway

E-post: Kundeservice.Norge@hollister.com